Vizita la dentist e mereu o idee bună. În special când ești însărcinată sau plănuiești acest lucru.
De ce? Întrucât contextul femeii însărcinate primește o cantitate de hormoni care pot afecta, într-o mică sau mai mare masură, gingiile. Gingia se poate inflama, sângera iar tartrul se va folosi de oportunitate pentru a se așeza confortabil pe zonele prielnice. De aici numai puțin lipsește până la infecția sub gingivală și.. viața devine mai complicată.

Da, e un soi de bombardament bacterian pregătit de trupele speciale anti cavitate bucală. Astfel, vizita la stomatolog ar trebui să devină rutină începând cu momentul în care te-ai decis că vrei să devii mamă. Felicitari și bine ai venit în clubul celor responsabili!

NU doar gingia poate suferi, însă și modul în care mesteci, ceea ce nu ajută deloc la starea generală de sănătate. O discuție punctuală cu medicul stomatolog te poate pune cu picioarele bine înfipte în realitate știind ce ai de facut, când și care este procedeul potrivit dat fiind starea de fapt a cavității tale bucale.

pegnant3-1.jpeg

Știi ca ai avea nevoie de o plombă? Fuga la dentist. Ocazie perfectă pentru un periaj profesional și un detartraj mult așteptat. Să stăm fără griji, carevasăzică. Dacă totuși e prea târziu și se impune extracție, nu trebuie să te impacientezi, vei sta de vorbă cu niște medici excepționali care îți vor povesti tot ceea ce trebuie să știi despre această intervenție.

Practic, nu ai de făcut nimic mai mult decât să te informezi direct de la sursă. Din timp. De ieri.